FAQ’s
Veel gestelde vragen over IJsselsteins Ontbijtje
Hier vind je alle antwoorden op al je mogelijke vragen.
Welke dagen bezorgen jullie?
Je kunt bij ons voor iedere dag van de week een ontbijtje bestellen.
* Is de door jou gewenste datum niet te selecteren, dan zitten wij helaas vol en kunnen wij op die dag geen ontbijt meer voor je verzorgen. Kies dan een andere dag.
In welke gemeenten bezorgen jullie?
Wij bezorgen in de gemeenten:
- IJsselstein
- Nieuwegein
- Vianen
- Lopik
- Lopikerkapel
- Benschop
- Montfoort
In overleg leveren wij ook in andere gemeenten, neem daarvoor contact met ons op via goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nl
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten variëren per gemeente:
- IJsselstein – gratis
- De bezorgkosten voor de omliggende gemeentes variëren in prijs van 4,75 tot 9,50 euro. De prijs wordt automatisch berekend bij het invullen van het afleveradres in het bestelproces.
Voor bezorging in andere gemeenten en de bijbehorende bezorgkosten kun je contact opnemen via goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nl
Wat zijn de bezorgtijden?
De bezorgtijden zijn in overleg. We bezorgen tussen 08.00 uur en 10.30 uur. Je kunt je voorkeur voor een tijdstip doorgeven bij notities.
Kan ik een bezorgtijd opgeven?
Jazeker, je kunt een voorkeur voor een bezorgtijd opgeven tijdens je bestelling. Wij zullen hier rekening mee houden. Houd zelf wel rekening met een marge van ongeveer 15 minuten rondom jouw voorkeurs bezorgtijd. Kunnen wij echt niet bezorgen op jouw gewenste tijdstip, dan zullen wij dit altijd tijdig laten weten.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?
Mocht het voorkomen dat je iets wilt wijzigen aan je ontbijtje, datum of tijdstip van levering? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nlof telefonisch op 06 249 224 70
Wanneer kan ik uiterlijk bestellen?
Voor een ontbijtje op zaterdag kan je tot vrijdag 16.00 uur je bestelling plaatsen. Voor een ontbijtje op zondag kan je tot zaterdag 16.00 uur je besteling plaatsen. Dan kunnen wij er voor zorgen dat je in het weekend een kakelvers ontbijtje ontvangt.
Voor een ontbijtje op een doordeweekse dag kan je bij ons bestellen tot 20.30 uur.
Kan ik een zakelijk ontbijt bestellen?
Ja, dat kan zeker. Je kunt een ontbijt laten bezorgen op kantoor of bij een medewerker thuis.
Wij kunnen in overleg het ontbijt ook voorzien van andere ingrediënten.
Mag ik alles houden wat er bezorgd wordt?
Je mag alles houden wat er geleverd wordt. De glazen fles en potjes zijn allen her te gebruiken.
Hoe plaats ik een review?
Ben je blij en tevreden met het ontbijt wat je hebt gekregen? Dan ontvangen wij graag een review. Dat helpt toekomstige klanten een goed idee te geven van wat ze kunnen verwachten.
Een review kun je achterlaten op Facebook of Google. Een foto van het ontbijtje bij je review maakt het helemaal compleet.
Kan ik een ontbijtje personaliseren?
Ja dat kan zeker! Dat kan op verschillende manieren:
- Je kunt een boodschap achterlaten voor de ontvanger. Deze boodschap schrijven op een label, die wij hangen aan onze bruine ontbijttas.
- Je kunt een bos bloemen of een tros ballonnen toevoegen aan je ontbijtje.
- In overleg kunnen wij mogelijk ook de inhoud van een ontbijtje personaliseren.
Voor dat laatste kun je contact met ons opnemen: goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nl
Hoe kan ik contact opnemen?
Contact kun je opnemen via onze social media kanalen, een email sturen naar: goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nl of bellen naar 06 249 224 70
Bezorgen jullie alleen in het weekend?
Nee, wij bezorgen iedere dag van de week.
Kan ik met jullie samenwerken?
Leuk dat je intetresse hebt. Wij staan altijd open voor leuke samenwerkingen, dus neem contact met ons op en wie weet…..
Je kan altijd contact met ons opnemen en wij bekijken samen de mogelijkheden! goedemorgen@ijsselsteinsontbijtje.nl